Met Ariadne en de kinderen terug naar Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Hipster - WaarBenJij.nu Met Ariadne en de kinderen terug naar Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Hipster - WaarBenJij.nu

Met Ariadne en de kinderen terug naar Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

24 Januari 0012 | Griekenland, Naxos

Vandaag was ik van plan om samen met Ariadne en de kinderen die ik van de minotaurus heb gered terug te gaan naar Athene, en naar mijn vader Aeigeus. Maar toen ik wakker werd was Ariadne hem gewoon gepeerd. Althans, dat dacht ik. Hoor ik opeens zo'n random stem ofzo, blijkt dat die gabber Dionysos te zijn, en hij is zo van: 'Jo, ik heb Ariadne gestolen, doeg.' Dus ja dat was best wel stom.

  • 07 Maart 2016 - 17:04

    Theseus Z'n MOEDER:

    egt fok je wekker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben hipster

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 2013

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

22 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

07 Maart 2016 - 07 Maart 2016

De reis naar Kreta om de Minotauros te fappen

Landen bezocht: