Op weg naar de minotaurus - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Hipster - WaarBenJij.nu Op weg naar de minotaurus - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Hipster - WaarBenJij.nu

Op weg naar de minotaurus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

24 Januari 0011 | Griekenland, Athene

Vandaag ben ik mij aan het klaarmaken om op weg te gaan naar Kreta, het eiland waar de minotaurus huist. Mijn opdracht is om deze half stier, half mens te verslaan. Ik hoop dat het gaat lukken! En als het niet gaat lukken ben ik dood. YOLO!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben hipster

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 2035

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

22 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

07 Maart 2016 - 07 Maart 2016

De reis naar Kreta om de Minotauros te fappen

Landen bezocht: