Zeereis naar Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Hipster - WaarBenJij.nu Zeereis naar Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Hipster - WaarBenJij.nu

Zeereis naar Kreta

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

07 Maart 2016 | Griekenland, Kreta

Hier zit ik dan, op de boot met een stel vage kinderen die helemaal bang zijn omdat de Minotauros ze zogenaamd op gaat eten, dacht het niet, dat ga ik doen! Nee grapje ik ga de Minotauros verslaan. Maar goed, de reis verliep prima en we komen binnenkort aan op Kreta. Ik kan niet wachten om Minos eens te laten zien dat ik de Minotauros makkelijk aan kan! Binnenkort meer!

  • 16 Februari 2017 - 16:34

    Casper :

    nais

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben hipster

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 2006

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

22 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

07 Maart 2016 - 07 Maart 2016

De reis naar Kreta om de Minotauros te fappen

Landen bezocht: