Thuiskomst in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Hipster - WaarBenJij.nu Thuiskomst in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Hipster - WaarBenJij.nu

Thuiskomst in Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

07 Maart 2016 | Griekenland, Athene

Oost west thuis best zeggen ze altijd, maar zo fijn is dit niet. Door dat gedoe met die stomme Dionysos ben ik de zeilen helemaal vergeten. Toen Aigeus de zwarte zeilen zag is hij helemaal suïcidaal gek in zijn hoofd geworden en sprong van de rotsen af. Gelukkig ben ik wel tot nieuwe koning verkozen. Dan kan ik lekker heersen :). Het is wel jammer van Aigeus, maar iedereen gaat dood. Zelfs mijn pappie
doeg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben hipster

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 2014

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

22 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

07 Maart 2016 - 07 Maart 2016

De reis naar Kreta om de Minotauros te fappen

Landen bezocht: