Reis naar Kreta en Minotauros - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Hipster - WaarBenJij.nu Reis naar Kreta en Minotauros - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Hipster - WaarBenJij.nu

Reis naar Kreta en Minotauros

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

07 Maart 2016 | Griekenland, Athene

Vandaag sta ik kom het punt om mee te gaan met de geofferde kinderen richting Kreta. Ik ga natuurlijk vrijwillig en met als doel de Minotauros de verslaan. Dus we zeggen allemaal laters en we willen gaan, maar dan zegt Aigeus zo van 'wees voorzichtig, niet doodgaan ofzo he' en 'wanneer je terugkomt moet je je zeilen van zwart naar wit veranderen, dan weet ik dat jij het bent'. Maar goed, we gaan nu de boot op, op naar Kreta om die Minotauros een lesje te leren!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben hipster

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 2011

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

22 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

07 Maart 2016 - 07 Maart 2016

De reis naar Kreta om de Minotauros te fappen

Landen bezocht: